Liczba wyświetleń: 164

Ogłoszenie o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu mpzp gminy Iława w obrębie geodezyjnym Makowo (ekomarina)


Odsłuchaj

Powrót
projekt_mpzp_Makowo

    Na podstawie art. 17 pkt 11 w związku z art. 8h ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.) i Uchwały Nr LXI/538/23 Rady Gminy Iława z dnia 27 października 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Iława w obrębie geodezyjnym Makowo (ekomarina) oraz art. 39 ust. 1 i art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.), w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, ogłaszam o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Iława w obrębie geodezyjnym Makowo (ekomarina).

Konsultacje społeczne będą prowadzone w terminie od 13 marca 2025 r. do 10 kwietnia 2025r.

Ww. projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko będą udostępnione w terminie konsultacji społecznych w siedzibie Urzędu Gminy Iława, ul. Władysława Andersa 2A, 14-200 Iława, w godzinach pracy Urzędu, w pokoju 204 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Iława pod adresem:

https://bip.gmina-ilawa.pl/10136/3346/02_MPZP_Makowo__28ekomarina_29/


Spotkanie otwarte nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu odbędzie się dnia 25 marca 2025 r. o godz. 17.00 za pomocą środków komunikacji elektronicznej, przy wykorzystaniu aplikacji Skype, zapewniającej zabieranie głosu, zadawanie pytań i składanie uwag przez jednoczesną transmisję obrazu i dźwięku oraz w formie zapisu tekstowego.

Szczegółowe instrukcje, wytyczne i link do spotkania otwartego zostaną zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Iława pod adresem:

https://bip.gmina-ilawa.pl/system/obj/10792_Instrukcja_dolaczenia_do_spotkania_otwartego.pdf


Zgodnie z art. 8g ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku (…), można wnosić uwagi dotyczące ustaleń przyjętych w projekcie planu miejscowego i prognozie oddziaływania na środowisko. Uwagi należy kierować do Wójta Gminy Iława.

Uwagi można wnosić podczas trwania konsultacji społecznych w terminie od 13 marca 2025 r. do 10 kwietnia 2025r.

Uwagi do projektu planu należy składać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, na formularzu pn. ,,Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego” zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej, w postaci papierowej lub elektronicznej – osobiście, pocztą (na adres: Urząd Gminy Iława,

ul. Władysława Andersa 2A, 14-200 Iława) lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (na adres e-mail: tkonarski@gmina-ilawa.pl) lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP).

Składający uwagę do projektu planu zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą.

W ramach opracowania sporządzona została prognoza oddziaływania na środowisko.

Uwagi do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko można składać w formie pisemnej (na adres: Urząd Gminy Iława, ul. Władysława Andersa 2A, 14-200 Iława), ustnej do protokołu (w siedzibie Urzędu Gminy Iława, ul. Władysława Andersa 2A, 14-200 Iława, pok. 204) – po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem prowadzącym sprawę, tel. 89-649-08-20) lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (na adres e-mail: tkonarski@gmina-ilawa.pl).

Złożone uwagi zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Iława.

W celu poznania potrzeb i pomysłów interesariuszy dotyczących polityki przestrzennej, a także umożliwianiu i wspieraniu działań służących rozwijaniu dialogu między interesariuszami w ramach kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej oraz zwiększaniu udziału interesariuszy w kształtowaniu i prowadzeniu polityki przestrzennej zapraszam do wypełnienia ankiety, będącej jedną z form konsultacji społecznych przeprowadzanych w ramach przedmiotowej procedury planistycznej.

Ankieta zamieszczona jest w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Iława pod adresem:

https://bip.gmina-ilawa.pl/system/pobierz.php?plik=Ankieta_Makowo.pdf&id=10791&stats=true

Ankietę można wypełnić na stronie internetowej lub złożyć w postaci papierowej lub elektronicznej – osobiście, pocztą (na adres: Urząd Gminy Iława, ul. Władysława Andersa 2A, 14-200 Iława) lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (na adres e-mail: tkonarski@gmina-ilawa.pl) lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP)


Komplet danych/informacji dot. ww. ogłoszenia znajdują się pod poniższym adresem:

https://bip.gmina-ilawa.pl/10136/3346/02_MPZP_Makowo__28ekomarina_29/

w punkcie:

Etap 3: Konsultacje społeczne




W związku z obowiązkiem, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 informuję, że:

1.Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Iława, z siedzibą przy ul. Gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 Iława (nr tel. 89 649 08 00, adres e-mail: gmina@gmina-ilawa.pl).

2. Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu realizacji procedury sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

3. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych oraz realizacją przysługujących Państwu praw, można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem poczty elektronicznej .

4. Pełen zakres informacji nt. przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej http://www.bip.gmina-ilawa.pl/ w zakładce „RODO” oraz w siedzibie Administratora.